Mijn account

Hoe blijf ik op de hoogte van de actualiteit van ByeBugz?

Om de nieuwsbrief van ByeBugz te ontvangen, kunt u uw e-mailadres doorgeven in het gedeelte bestemd voor dit onderdeel onder de naam “stay up-to-date with all the latest news” (onderaan de website). Klik vervolgens op “Ok”.

U kunt ook een account aanmaken op de website van ByeBugz door het vakje “Ik wil abonneren op de nieuwsbrief van ByeBugz om zo op de hoogte te blijven van het nieuws van dit merk.” aan te klikken. Uw gegevens zijn uiterst vertrouwelijk. Klik op “Bevestigen”, zodat uw keuze wordt geregistreerd.

U kunt ook de Facebook-pagina van ByeBugz liken om te genieten van allerlei exclusieve aanbiedingen. U vindt er allerlei informatie over het merk zoals: tips, tutorials, trends en testen van de producten.

Hoe maak ik een account aan?

Om te registreren, kunt u terecht bij  “ByeBugz & I / Mijn Account”.
Bij het aanmaken van uw account zal bovendien gevraagd worden om je aan te melden voor de nieuwsbrief van ByeBugz en zo op de hoogte te blijven van de actualiteit van het merk zoals: nieuws en exclusieve aanbiedingen.

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens wijzigen kunt u door te klikken op “ByeBugz & I / Mijn Account”. Vervolgens klikt u op “Account details”, hier kunt u de gewenste wijzigingen uit voeren. Klik vervolgens op “Wijzigingen opslaan” om ze op te bewaren.

Ik ben mijn wachtwoord/ gebruikersnaam vergeten. Wat nu?

Bent u uw gebruikersnaam vergeten? Geen enkel probleem, u kunt ook aanmelden met uw e-mailadres.

Als u uw wachtwoord vergeten bent, ga dan naar de pagina “ByeBugz& ik / mijn account ‘, klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’. Uw wachtwoord zal rechtstreeks worden verzonden naar uw e-mailadres.

Ik wil mij afmelden voor de nieuwsbrief van Byebugz.

Afmelden voor de nieuwsbrief van ByeBugz kunt het doen met een enkele klik op de link onderaan de pagina in de laatste nieuwsbrief die u hebt ontvangen.

Uw aanvraag zal dan zo spoedig mogelijk behandeld worden. In de tussentijd is het mogelijk dat u nog een nieuwsbrief ontvangt vóór de behandeling van uw verzoek.

Betaling

Is mijn betaling beveiligd/ kan ik mijn credit card in alle veiligheid gebruiken op uw site?

ByeBugz garandeert volledige veiligheid van al uw aankopen in de online webshop. De website maakt gebruik van beveiligde betalingssystemen voor financiële instellingen die uitblinken binnen de e-commerce. Persoonlijke gegevens van de betaling worden onmiddellijk overgedragen naar de financiële entiteit.  Dit is de techniek om online de meest optimale veiligheid voor de consument te garanderen.

Uw bankgegevens worden versleuteld en worden nooit bekend gemaakt of opgeslagen door ByeBugz. Betalingen op de website worden veilig overgedragen naar de betaling partner RBS WorldPay.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden?/ Welke methode van betaling wordt geaccepteerd om te betalen voor mijn aankopen?

www.byebugz.be accepteert alleen betalingen met bankkaart, overschrijving en PayPal. De volgende methoden van betaling worden geaccepteerd:  overschrijving, Bancontact, martercard en PayPal. Het debet wordt uitgevoerd 4 dagen na de transactie op de site.

Wat kan ik doen als mijn betaling werd geweigerd?

U vult uw gegevens van uw bankkaart in om uw bestelling te voltooien. Op basis van deze informatie, vraagt onze provider uw bank te valideren en de vergunning voor betaling te geven.

In geval van weigering van betaling, gelieve uw bank te contacteren. Voor meer informatie, neem gerust contact op met onze klantenservice, in de sectie “Contact”. Klik hier om contact op met de dienst na verkoop van de site.

Hoe kan ik mijn factuur verkrijgen?

Na bevestiging van uw bestelling, ontvangt u een e-mail met een link naar uw factuur. U moet uw login (e-mailadres en wachtwoord) voor toegang tot uw account invoeren in de sectie ByeBugz & I om zo uw persoonlijke gegevens in te voeren.

Wat zijn de termijnen en methoden voor terugbetaling?

Indien het bestelde product niet aan uw verwachtingen te voldoen, heb je een termijn van 14 dagen na ontvangst van de goederen, om het ongebruikte product, in perfecte staat en in de originele verpakking om het product te retourneren naar volgend adres:

Pharma More BVBA – ByeBugz
Klantendienst
Bommelsrede 45
9070 Heusden
BELGIË

Retourneer het product samen met de leveringsbon met vermelding van de reden van het retourneren en uw wensen zodat we jou bestelling kunnen identificeren: uitwisseling of terugbetaling. Op deze manier kunt u worden vergoed.

Als uw besluit het gevolg van een fout van onze kant is (indien de ontvangen producten niet voldoen aan uw bestelling of het product is beschadigd), zullen de verzendkosten ook worden vergoed.

Producten online gekocht kunnen niet worden terugbetaald of ingeruild bij een geautoriseerde retailer. Het zelfde geldt voor een product gekocht bij een geautoriseerde retailer, deze kunnen geen onderdeel uitmaken van een terugkeer online.

U ondervindt een technisch probleem tijdens het betalingsproces?

Als u technische problemen ervaart tijdens uw aankoop, neem dan contact op met de klantenservice door hier te klikken.

Producten

Waar kan ik de producten vinden?

De ByeBugz producten zijn terug te vinden in de apotheek. De winkel in uw buurt, vindt u bij de sectie retailers.

Beschikbaarheid van het product?

ByeBugz besteedt bijzonder veel aandacht aan de beschikbaarheid van producten. Het is echter mogelijk dat een product tijdelijk niet beschikbaar is. Als dit gebeurt, zal ByeBugz de onbeschikbaarheid van het product op de pagina weergeven en u aanraden later op de webshop terug te komen.

Ik heb een vraag/opmerking met betrekking tot het gebruik van een product?

Als u vragen, opmerkingen of klachten hebt over de producten, het gebruik ervan of de samenstelling , neem dan contact op met de klantenservice via ons contactformulier die u terug vindt in de sectie “Contact”.

Hoe kan ik de lijst van ingrediënten weten?

U kunt de volledige lijst van ingrediënten zowel op de verpakkingen van de producten als op onze website terugvinden. Voor meer informatie, neem gerust contact op met de klantenservice via ons contactformulier die u terug vindt in de sectie “Contact”.

Ik kan een product niet vinden?

Het is mogelijk dat er niet meer naar dit product kan worden verwezen in de catalogus. Maar ByeBugz hecht bijzonder veel aandacht aan de verbetering van de producten zodat deze het best voldoen aan uw verwachtingen en wensen.

Als uw apotheek niet naar de hele catalogus van ByeBugz verwijst, aarzel dan niet om uw product te bestellen op onze online webshop www.byebugz.be

Wilt u meer informatie over onze producten, neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier die u terug vindt in de sectie “Contact”.

Hoe lang kan ik een product gebruiken na het openen?

De gebruiksduur na opening PAO is aangegeven op de verpakking van elk product. De PAO wordt gevolgd door het aantal maanden dat het product houdbaar is.

Bijvoorbeeld: PAO 12M, de duur van het gebruik na opening is 12 maanden, na deze periode, is het raadzaam om dit product niet meer te gebruiken.

Zijn de producten van ByeBugz getest op dieren?

ByeBugz test niet op dieren en hecht bijzondere aandacht aan de selectie van de grondstoffen om alleen die grondstoffen te behouden die niet op dieren werd getest.

Kan ik de producten gebruiken tijdens mijn zwangerschap en/of borstvoeding?

Het merk ByeBugz beschikt niet over een reeks speciaal ontworpen producten voor zwangere of borstvoedende vrouwen.

Alle producten zijn getest en er is geen risicofactor. Hierdoor kunnen de producten van ByeBugz gebruikt worden tijdens de zwangerschap en / of tijdens het geven van borstvoeding.

Mijn bestellingen

Hoe bevestig ik mijn bestelling?

Van zodra u uw bestelling in uw winkelmand wilt bevestigen, zal de uiteindelijke validatie van uw bestelprocedure starten. Uw bestelling zal worden verwerkt en bevestigd worden wanneer uw betaling zal worden uitgevoerd.

Hoe weet ik of mijn bestelling is bevestigd?

Na het plaatsen van uw bestelling, ontvangt u een aankoopbevestiging via e-mail.

Als je deze bevestiging, via e-mail, niet binnen de 24 uur hebt ontvangen na het plaatsen van uw bestelling, controleer dan even of deze niet per ongeluk in uw “spam” inbox is terecht gekomen. Als dit niet het geval is, kunt u bellen met de klantenservice van ByeBugz via het contactformulier.

U kunt uw bestelling elk moment van de dag volgen via “ByeBugz & I / Mijn Account”.

Waar vindt ik mijn ordernummer?

Bij de bevestiging van uw bestelling ontvangt u een e-mail waarin het nummer van uw bestelling wordt vermeld. U kunt dit nummer ook terug vinden via “ByeBugz & I / Mijn Account”.

Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

Het aankopen van producten op de website van ByeBugz is bestemd voor inwoners van de Europese Unie. Als u een bestelling vanuit het buitenland uitvoert, moet u een afleveradres hebben in een van deze landen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb mijn pakket nog niet ontvangen?

De producten worden geleverd vanaf de verzending van de bevestiging van uw bestelling. De gemiddelde tijd van levering van een bestelling is 1 tot 5 werkdagen. Niet op zon- en feestdagen.

In elk geval zal de bestelling worden geleverd binnen een maximale periode van 30 dagen vanaf de dag na de bevestiging van de bestelling.

De link om uw pakket te volgen is beschikbaar in uw verzendbevestiging, die je ontvangen hebt via e-mail. Indien uw pakket met vertraging zal worden geleverd, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze consultants via ons contactformulier.

Hoe voeg ik een product toe aan mijn bestelling?

Klik op “Winkelwagen bijwerken” op de pagina winkelwagen. Op deze manier kunt u het gewenste product en toevoegen aan uw winkelwagen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren/ wijzigen?

Eenmaal uw bestelling werd bevestigd, kan deze niet worden gewijzigd of geannuleerd. Echter, na ontvangst van uw pakket, heb je een termijn van 14 dagen om het product te retourneren naar het volgende adres:

Pharma More BVBA – ByeBugz
Klantendienst
Bommelsrede 45
9070 Heusden
BELGIË

U kunt dan een aanvraag doen tot terugbetaling van uw bestelling, met vermelding van uw gegevens en uw ordernummer.

Indien u bestelling nog niet werd bevestigd, kunt u uw bestelling wijzigen of annuleren op de pagina “Mijn winkelwagen” tijdens de fase van de kassa.

Kan ik een product ruilen voor een ander product?

Eenmaal uw bestelling werd bevestigd, kan deze niet worden gewijzigd of geannuleerd. Echter, na ontvangst van uw pakket, heb je een termijn van 14 dagen om het product te retourneren naar het volgende adres:

Pharma More BVBA – ByeBugz
Klantendienst
Bommelsrede 45
9070 Heusden
BELGIË

Download en vul het retour formulier in door hier te klikken. Voordat de terugbetaling geaccepteerd kan worden, moet het product zich in perfecte staat bevinden en ongebruikt zijn. We zullen het product of de producten terug betalen na aanvaarding van de goederen voor de handel. U kunt vervolgens gemakkelijk teruggaan naar een bestelling op onze website: www.byebugz.be.

De verwerkingstijd voor dit perceel, kan 30 dagen duren. Na deze periode, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via ons contactformulier.

Kan ik een product van mijn bestelling retourneren?

Indien het bestelde product niet aan uw verwachtingen te voldoen, heb je een termijn van 14 dagen na ontvangst van de goederen, om het ongebruikte product, in perfecte staat en in de originele verpakking om het product te retourneren naar volgend adres:

Pharma More BVBA – ByeBugz
Klantendienst
Bommelsrede 45
9070 Heusden
BELGIË

Retourneer het product samen met de leveringsbon met vermelding van de reden van het retourneren en uw wensen zodat we jou bestelling kunnen identificeren: uitwisseling of terugbetaling. Op deze manier kunt u worden vergoed.

Als uw besluit het gevolg van een fout van onze kant is (indien de ontvangen producten niet voldoen aan uw bestelling of het product is beschadigd), zullen de verzendkosten ook worden vergoed.

Producten online gekocht kunnen niet worden terugbetaald of ingeruild bij een geautoriseerde retailer. Het zelfde geldt voor een product gekocht bij een geautoriseerde retailer, deze kunnen geen onderdeel uitmaken van een terugkeer online.

Met verwijzing naar een product (indien het niet geschikt is voor u  of indien het beschadigd is), het terug te sturen onder dezelfde voorwaarden. Het product zal worden terugbetaald door de persoon waarbij u het aankocht. Het bedrag wordt automatisch terug overgeschreven op de rekening van de creditcard die werd gebruikt voor de betaling van de bestelling dit binnen de 2 à 3 dagen na de interbancaire periode.

Hoe gebruik ik een cadeau code of promotie code?

Om uw gift of promotiecode te gebruiken, voert u deze code in de “Promotie Code”, deze vindt u terug in de sectie “winkelmand”. De bijhorende korting wordt onmiddellijk en automatisch afgetrokken van het totaal te betalen bedrag.

Niet cumuleerbaar met andere aanbiedingen op de site of apotheek. Daarom adviseren wij u om de exclusieve aanbiedingen te controleren.

Levering

Wat zijn is de levertermijnen, methode’s en de verzendkosten?

Bestellingen die op de website van ByeBugz worden geplaatst worden verzonden vanaf de bevestiging daarvan. De gemiddelde levertermijn van een bestelling is 1-5 werkdagen. Dit omvat geen zon- en feestdagen.

Om de goede levering van uw pakket te verzekeren, zal het aangetekend worden geleverd. Indien u niet beschikbaar bent om de levering te aanvaarden, wordt het pakket in behandeling genomen bij uw postkantoor.

Leveringskosten zijn vereist afhankelijk van uw land (zie sectie 2.3 prijs in de algemene verkoopsvoorwaarden). Deze deelneming wordt aangeboden aan de koper, als het bedrag van de bestelling groter dan het bedrag dat is ingesteld op basis van de oorsprong ervan (zie sectie 2.3 prijs inbegrepen in de algemene verkoopvoorwaarden is).

Hoe krijg ik een gratis levering?

Leveringskosten zijn vereist afhankelijk van uw land (zie sectie 2.3 prijs in de algemene verkoopsvoorwaarden). Deze deelneming wordt aangeboden aan de koper, als het bedrag van de bestelling groter dan het bedrag dat is ingesteld op basis van de oorsprong ervan (zie sectie 2.3 prijs inbegrepen in de algemene verkoopvoorwaarden is).

Mijn bestelling is onvolledig of beschadigd, wat moet ik doen?

De koper moet dan zijn bestelling binnen de 14 dagen retourneren, vanaf de dag van ontvangst.

De ontvangen goederen voldoen niet aan uw bestelling of de verpakking van de producten is beschadigd, dan zullen de verzendkosten ook worden terugbetaald. Als het geen fout is van ByeBugz, dan zijn de retourneer kosten voor de rekening van de koper.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

De link om uw pakket te volgen is beschikbaar in uw verzendbevestiging, die je ontvangen hebt via e-mail. Indien uw pakket met vertraging zal worden geleverd, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze consultants via ons contactformulier.